Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 05.09.2008, sygn. IP-PB3-423-923/08-2/KB, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IP-PB3-423-923/08-2/KB
Czy wyżej wymienione usługi prawidłowo zostały przez Spółkę uznane za usługi telekomunikacyjne, przychód z tytułu których, na podstawie art. 12 ust. 3c ustawy podatku dochodowym od osób prawnych, rozpoznawany powinien być w ostatnim dniu okresu rozliczeniowego określonego w umowie zawieranej z operatorem telekomunikacyjnym?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki przedstawione we wniosku z dnia 04.06.2008r. (data wpływu 10 czerwca 2008r.) o wydanie interpretacji indywidualnej przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych, w zakresie przychodów podatkowych jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 10 czerwca 2008r. wpłynął wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie momentu powstania przychodów podatkowych.
W przedmiotowym wniosku został przestawiony następujący stan faktyczny/zdarzenie przyszłe:
Spółka prowadzi działalność gospodarczą w branży telekomunikacyjnej, czego potwierdzeniem jest między innymi wpis Spółki (nr wpisu...) do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych. W toku prowadzonej działalności Spółka współpracuje m.in. z Nadawcą sygnału telewizyjnego w zakresie realizacji usługi, polegającej na organizowaniu i prowadzeniu telekomunikacyjnych usług odpłatnego dostępu fonicznego przy wykorzystaniu publicznej sieci telefonicznej, tj. usług telekomunikacyjnych o podwyższonej opłacie, tzw. usługi audiotele. Spółka oraz Nadawca telewizyjny podpisały umowę o realizacji wspólnego celu w postaci przygotowania i prowadzenia usługi audiotele na rzecz telewidzów, tzn. umożliwienia im interakcji w trakcie audycji telewizyjnych poprzez dostęp foniczny przy wykorzystaniu publicznej sieci telefonicznej. Umowa przewiduje podział zadań pomiędzy jej stronami w sposób opisany w dalszej części wniosku. W praktyce występują różne modele interakcji widzów w trakcie nadawanych przez Nadawcę telewizyjnego audycji:
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right