Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 31.07.2008, sygn. IP-PB3-423-715/08-2/MŚ, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IP-PB3-423-715/08-2/MŚ
Czy wydatki Spółki na zakup ww. gadżetów reklamowych o charakterze masowym, oznaczonych jej logo i ww. dodatkowymi oznaczeniami, o niskiej wartości jednostkowej stanowią dla Spółki koszty uzyskania przychodów w rozumieniu art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia 02.05.2008r. (data wpływu 09.05.2008r.), o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie prawidłowego rozliczenia kosztów uzyskania przychodu - jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 09.05.2008r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie zaliczenia wydatków na zakup gadżetów reklamowych o charakterze masowym do kosztów uzyskania przychodów.