Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 04.06.2008, sygn. IPPP1-443-695/08-2/JB, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP1-443-695/08-2/JB
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia 7 kwietnia 2008r. (data wpływu 9 kwietnia 2008r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania marketingowych usług okolicznościowych - jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 9 kwietnia 2008r. wpłynął wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania marketingowych usług okolicznościowych.
W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny:
Spółka (zwana w dalszej części Spółką lub Odbiorcą) prowadzi działalność gospodarczą w zakresie sprzedaży sprzętu RTV i AGD. Sprzedaż dokonywana jest w placówce sprzedaży detalicznej (markecie) na terenie kraju.
Oprócz działalności polegającej na sprzedaży towarów Spółka prowadzi akcje reklamowe/marketingowe mające na celu promocję określonych marek lub towarów nabywanych od swoich dostawców (dalej: Dostawcy).
Spółka dokonując sprzedaży detalicznej towarów nabywanych od dostawców zawiera z nimi stosowne umowy (umowy handlowe oraz umowy marketingowe), w oparciu o które kształtowane są zasady współpracy pomiędzy podmiotami oraz zakres usług jakie Spółka wykonuje na ich rzecz.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right