Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 23.06.2008, sygn. IPPP1-443-903/08-4/JF, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP1-443-903/08-4/JF

Czy premie pieniężne otrzymywane przez Spółkę od Dostawców stanowią wynagrodzenie za świadczenie przez Spółkę usług podlegających opodatkowaniu podatkiem VAT?

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia 09.05.2008 r. (data wpływu 12.05.2008 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania premii pieniężnych - jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 12.05.2008 r. wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania premii pieniężnych.

W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny.

Sp. z o.o. prowadzi działalność jako dom mediowy, która polega na kompleksowej obsłudze klientów Spółki (Klienci) polegającej na przygotowaniu i organizacji kampanii reklamowych Klientów w mediach poprzez planowanie kampanii reklamowych oraz zakup czasu i przestrzeni reklamowej w mediach w celu ich realizacji, a także doradztwie w zakresie szeroko rozumianego marketingu. W zależności od docelowej grupy konsumentów reklamowanych dóbr lub usług, kampanie reklamowe przeprowadzane są z wykorzystaniem różnego rodzaju dostępnych mediów - prasa, radio, telewizja, Internet, reklama zewnętrzna (np. billboardy, plakaty, reklama na autobusach).

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00