Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 27.05.2008, sygn. IP-PP2-443-460/08-2/BM, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IP-PP2-443-460/08-2/BM
Czy dla oceny tego, czy prezenty, które będą załączane do wydawnictw są prezentami małej wartości w rozumieniu ustawy o podatku od towarów i usług, przez pojęcie, wartości rynkowej należy rozumieć jednostkową kwotę, jaką dystrybutor musiałby zapłacić na rynku hurtowym niezależnemu dostawcy za takie towary na terytorium kraju? Czy w przypadku twierdzącej odpowiedzi na pyt. 1, Spółka będzie mogła, przy określaniu wartości rynkowej przekazywanych (ogólnodostępnych na rynku) prezentów przyjąć, że wartość rynkowa ustalona zgodnie z pkt 1 będzie równa cenie nabycia poniesionej przez Spółkę na nabycie prezentów od niezależnego dostawcy? Czy wartością rynkową o której mowa w pyt. 1 i 2 będzie jednostkowa cena nabycia netto (bez podatku VAT)? Czy opisane w stanie faktycznym prezenty, których wartość rynkowa określona zgodnie z pkt 1 lub 2 nie przekroczy 5 zł, będą stanowiły prezenty małej wartości w rozumieniu art. 7 ust. 4 pkt 2 ustawy o VAT?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy, przedstawione we wniosku z dnia 22 lutego 2008r. (data wpływu 27 lutego 2008r.) uzupełnionego pismem z dnia 12 maja 2008r. (data wpływu 14.05.2007r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania sprzedaży czasopism z załączonymi gadżetami - jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 29 lutego 2008r. został złożony wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania sprzedaży czasopism z załączonymi gadżetami.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right