Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 19.05.2008, sygn. IP-PB3-423-321/08-2/PS, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IP-PB3-423-321/08-2/PS

Czy wszystkie koszty związane z wykonaniem usługi w ramach obsługi klienta można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów i czy przychody w tym zwrot kosztów od dostawcy stanowią przychód podatkowy ?

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Strony, przedstawione we wniosku z dnia 01.02.2008r. (data wpływu 19.02.2008r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w zakresie określenia przychodów i kosztów uzyskania przychodów związanych z prowadzoną działalnością - jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 19.02.2008 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w zakresie określenia przychodów i kosztów uzyskania przychodów związanych z prowadzoną działalnością.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00