Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 08.05.2008, sygn. IP-PB3-423-273/08-2/DG, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IP-PB3-423-273/08-2/DG
Czy opisane wydatki można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki przedstawione we wniosku z dnia 05.02.2008r. (data wpływu 08.02.2008r.) o wydanie interpretacji indywidualne przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych, w zakresie uznania wydatków za koszty uzyskania przychodów jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 8 lutego 2008r. wpłynął wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie uznania wydatków poniesionych na usługi marketingowe za koszty uzyskania przychodów.