Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 30.04.2008, sygn. IP-PB3-423-246/08-2/MB, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IP-PB3-423-246/08-2/MB

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki przedstawione we wniosku z dnia 29.01.2008 r. (data wpływu 01.02.2008 r.) o wydanie interpretacji indywidualnej przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych, w zakresie kosztów uzyskania przychodów - jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 1 lutego 2008 r. wpłynął wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie kosztów uzyskania przychodów z tytułu płatności wypłacanych przez Spółkę na rzecz jej kontrahentów (premie i wynagrodzenie za usługi/inne dziania) kalkulowanych jako procent od osiągniętego obrotu produktami Spółki.

W przedmiotowym wniosku zostało przedstawione następujące zdarzenie przyszłe.

Spółka C... S.A. (dalej: Spółka) jest częścią międzynarodowego koncernu specjalizującego się w produkcji, sprzedaży i dystrybucji mydeł, detergentów, wyrobów toaletowych i chemii gospodarczej oraz właścicielem takich marek jak:.... Sprzedaż produktów Spółki dokonywana jest bezpośrednio do dużych sieci handlowych, które ze względu na odpowiednio duże możliwości jednorazowych zakupów mogą odbierać towar bezpośrednio od Spółki, jak również do hurtowni regionalnych (niezależnych podmiotów gospodarczych, tzw. handel tradycyjny), które następnie dystrybuują (odsprzedają) towar do mniejszych punktów handlu detalicznego. Odpowiadając na wymagania bardzo konkurencyjnego rynku, na którym działa Spółka oraz w celu zwiększenia poziomu sprzedaży Spółka zamierza stosować różne narzędzia promocyjne. Na podstawie pisemnych ustaleń z sieciami handlowymi oraz specjalnych prezentacji skierowanych do dystrybutorów Spółki, zobowiązana ona będzie do wypłaty na rzecz tych podmiotów określonych kwot pieniężnych o ile kontrahent spełni przewidziane w ww. dokumentach warunki. Spółka zobowiązuje się między innymi do wypłaty:

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00