Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 03.04.2008, sygn. IP-PP2-443-98/08-2/AS, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IP-PP2-443-98/08-2/AS

Czy w przedstawionym stanie faktycznym wypłacane Domom M i Agencjom X wynagrodzenie w formie prowizji agencyjnej z tytułu pozyskania dla Spółki reklamodawców, których reklama emitowana była w czasie reklamowym nabytym przez Spółkę od ogólnopolskich i lokalnych stacji radiowych podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług? Jeżeli prowizja agencyjna z tytułu pozyskania dla Spółki reklamodawców, których reklama emitowana była w czasie reklamowym nabytym przez Spółkę od ogólnopolskich i lokalnych stacji radiowych podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług, to czy Spółce przysługuje prawo do odliczenia podatku VAT naliczonego w tej fakturze?

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (tekst jednolity Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007r. Nr 112, poz. 770) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Strony, przedstawione we wniosku z dnia 11 stycznia 2008r. (data wpływu 21 stycznia 2008r.) - o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania prowizji agencyjnej z tytułu pozyskania reklamodawców -

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00