Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 03.01.2008, sygn. IP-PP1-443-407/07-2/AK, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IP-PP1-443-407/07-2/AK
Czy kalendarze firmowe przekazywane przez Spółkę stanowią drukowane materiały reklamowe i informacyjne w rozumieniu art. 7 ust. 3 ustawy o VAT?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki z o.o. ... przedstawione we wniosku z dnia 24.10.2007r. (data wpływu 29.10.2007r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania drukowanych materiałów reklamowych i informacyjnych - jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 26.10.2007r. (data nadania) został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania drukowanych materiałów reklamowych i informacyjnych.
W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny.
X Sp. z o.o. świadczy usługi .... W ramach prowadzonej działalności Spółka przekazuje swoim klientom, kontrahentom (np. współpracującym ze Spółką agentom) a także innym osobom (np. potencjalnym klientom) kalendarze firmowe. Przedmiotowe kalendarze wytwarzane są przy użyciu technik drukarskich. Kalendarze przekazywane przez Podatnika mają następującą formę:
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right