Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 22.12.2008, sygn. ILPB3/423-633/08-2/MC, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPB3/423-633/08-2/MC

INTERPRETACJA INDYWIDUALNA


Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 6 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością przedstawione we wniosku z dnia 17 września 2008 r. (data wpływu 29.09.2008 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie kosztów uzyskania przychodów jest prawidłowe.


UZASADNIENIE


W dniu 29 września 2008 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie kosztów uzyskania przychodów.


W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny.


Spółka organizuje akcje promocyjne. Adresatami akcji są pracownicy partnerów handlowych, którzy zajmują się sprzedażą towarów Spółki.


Celem akcji promocyjnej jest dodatkowe zmotywowanie osób bezpośrednio zajmujących się sprzedażą, do działań zwiększających popyt na dostarczane przez Spółkę towary.

Dla każdej akcji promocyjnej opracowywany jest regulamin, określający między innymi cele akcji oraz wysokość premii za jego osiągniecie, warunki uczestnictwa i rozliczenia, a także daty wypłaty premii. Akcje promocyjne prowadzone są dwa razy w roku, to jest w miesiącach maj - czerwiec oraz listopad - grudzień danego roku podatkowego. Rozliczenie (zapłata) z uczestnikami akcji promocyjnej, następuje w miesiącu następnym. W przypadku akcji prowadzonej w maju - czerwcu, rozliczenie następuje w tym samym roku podatkowym, natomiast w przypadku akcji prowadzonej w listopadzie - grudniu, rozliczenie ma miejsce w styczniu następnego roku. Pytaniem podatnika objęte jest rozliczenie akcji prowadzonej w listopadzie - grudniu.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00