Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 05.12.2008, sygn. ILPB3/423-552/08-2/MC, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPB3/423-552/08-2/MC

INTERPRETACJA INDYWIDUALNA


Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 6 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki komandytowej, Sp. z o.o. przedstawione we wniosku z dnia 03 września 2008 r. (data wpływu 08.09.2008 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie kosztów uzyskania przychodów jest prawidłowe.


UZASADNIENIE


W dniu 08 września 2008 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie kosztów uzyskania przychodów.


W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny.


Wnioskodawca jest jedną z największych sieci handlowych (hipermarketów) działającej w Polsce i należy do międzynarodowej Grupy X.

Prowadzenie działalności gospodarczej (handlowej) Spółki związane jest z ryzykiem nieumyślnego wyrządzenia szkody przez nią osobom trzecim, tj. klientom dokonującym zakupów na terenie jej obiektów handlowych. Ww. szkody, które są ponoszone przez klientów Wnioskodawcy w związku z dokonywaniem zakupów w Jego hipermarketach mogą mieć charakter szkód rzeczowych, polegających na uszkodzeniu lub zniszczeniu rzeczy (np. uszkodzenie odzieży klienta podczas zakupów, uszkodzenie samochodu klienta zaparkowanego na parkingu obiektu handlowego Spółki przez pracownika Spółki wózkowego, itp.) lub mogą dotyczyć uszczerbku na zdrowiu danej osoby (np. złamanie ręki przez klienta wskutek poślizgnięcia się na mokrej podłodze w trakcie zakupów w hipermarkecie, itp.).

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00