Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 17.11.2008, sygn. ILPP2/443-760/08-3/ISN, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPP2/443-760/08-3/ISN

UZASADNIENIE

W dniu 18 sierpnia 2008 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie korekty faktur i korekty podatku naliczonego. Wniosek uzupełniono w dniu 24 października 2008 r. o brakującą opłatę.


W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny.

W wyniku rozstrzygnięcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie negocjacji z zachowaniem konkurencji na dostawę ciepła i modernizację systemu ogrzewania kompleksu rekreacyjno sportowego zostały podpisane umowy (Nr () i ()) pomiędzy Gminą jako Zamawiającym, Ośrodkiem Sportu i Rekreacji jako odbiorcą z jednej strony, a Spółką jako dostawcą. Na mocy wyżej wymienionych umów Spółka zobowiązała się do:

  • wykonania projektu, sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, uzyskania pozwolenia na budowę i użytkowanie,
  • wyremontowania pomieszczenia przeznaczonego na kotłownię, przeprowadzenia modernizacji systemu grzewczego zgodnie z projektem, w zakresie opisanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ofercie Spółki,
  • prowadzenia eksploatacji systemu polegającej: na dostawie ciepła i utrzymania systemu w należytej sprawności technicznej zgodnie z umową o dostawę ciepła,
  • po upływie okresu umowy przekazania zamawiającemu zmodernizowanej kotłowni wraz z urządzeniami.


Umowy podpisane przez strony określały sposób rozliczenia poniesionych przez Spółkę nakładów inwestycyjnych oraz opłat miesięcznych za ogrzewanie.

l tak: § 8 umowy Nr () stanowił:

  1. Spółka sfinansuje w całości roboty modernizacyjne systemu grzewczego.
  2. Przez okres trwania umowy Zamawiający zobowiązuje się do odbioru ciepła.
  3. Wynagrodzenie miesięczne za realizację zadania wynosi 25.820 zł netto, 31.500 zł brutto.
  4. Na kwotę określoną w p. 3 składają się: opłata miesięczna za ogrzewanie, koszt zarządzania ciepłem, koszty eksploatacyjne.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00