Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 21.03.2008, sygn. ILPB3/423-41/08-3/MC, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPB3/423-41/08-3/MC
Czy wydatki poniesione przez ..... na opisane w stanie faktycznym usługi lobbingowe, promocyjne, informacyjne, audytowe i inne stanowią w świetle art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych koszt uzyskania przychodów?Czy sposób udokumentowania wykonania przez PXXX usług lobbingowych, promocyjnych, informacyjnych, audytowych i innych jest prawidłowy z punktu widzenia przepisów prawa podatkowego?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 6 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112, poz.770) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, przedstawione we wniosku z dnia 18 grudnia 2007 r. (data wpływu 21.12.2007 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie kosztów uzyskania przychodów jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 21 grudnia 2007 r. został złożony ww. wniosek, uzupełniony pismem z dnia 17.03.2008 r., o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie kosztów uzyskania przychodów.