Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 26.02.2008, sygn. ILPB3/423-222/07-4/MC, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPB3/423-222/07-4/MC
Czy całość kosztów zorganizowanych spotkań szkoleniowo-reklamowych tj. wynajem sali ze sprzętem, zaproszenia, materiały biurowe (notesy, długopisy, metrówki), noclegi, wyżywienie, parkingi i inne usługi dodatkowe można zaliczyć w koszty uzyskania przychodów?Do jakiej grupy kosztów należy zaliczyć wydanie gadżetów - czy będą to materiały reklamowe, w całości zaliczone do kosztów uzyskania przychodów czy działania reprezentacyjne, nie zaliczone do kosztów podatkowych oraz czy prawidłowo kwalifikowane jest bezpłatne wydanie towarów handlowych na cele reklamy jako koszty uzyskania przychodów?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 6 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112, poz.770) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością U. P. przedstawione we wniosku z dnia 05.11.2007 r. (data wpływu 09.11.2007 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie kosztów uzyskania przychodów