Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 29.01.2008, sygn. ILPB3/423-192/07-2/MC, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPB3/423-192/07-2/MC
Czy wydatki na nabycie ww. upominków (gadżetów) opatrzonych logo firmy stanowią koszty uzyskania przychodów jako wydatki związane z reklamą?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 6 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki Akcyjnej Exxx, reprezentowanej przez Panią B.B. przedstawione we wniosku z dnia 18.10.2007 r. (data wpływu 29.10.2007 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie kosztów uzyskania przychodów - jest prawidłowe.