Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 11.09.2008, sygn. IBPP2/443-806/08/BM (KAN-5949/06/08), Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPP2/443-806/08/BM (KAN-5949/06/08)

Czy wypłacane przez Spółkę upusty za lojalność biznesową nie stanowią czynności podlegającej opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług? Czy upusty za lojalność biznesową mogą być dokumentowane notami uznaniowymi?

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770) Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko F. przedstawione we wniosku z dnia 9 czerwca 2008r. (data wpływu 13 czerwca 2008r.), o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie ustalenia czy wypłacane przez Wnioskodawcę upusty za lojalność biznesową nie stanowią czynności podlegającej opodatkowaniu podatkiem VAT i czy mogą być dokumentowane notami uznaniowymi - jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 13 czerwca 2008r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie ustalenia czy wypłacane przez Wnioskodawcę upusty za lojalność biznesową nie stanowią czynności podlegającej opodatkowaniu podatkiem VAT i czy mogą być dokumentowane notami uznaniowymi.

W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny (zdarzenie przyszłe):

Wnioskodawca skierował do swoich klientów ofertę na zakup opon letnich w sezonie 2008r. Elementem tej oferty jest upust za lojalność biznesową związany z kategoryzacją klientów. W wyniku przeprowadzonej analizy lojalności biznesowej polegającej na ocenie klientów pod kątem rzetelnego regulowania należności firmy, klienci zostali podzieleni na cztery grupy (tzw. kategoryzacja"). Do oceny zostały włączone następujące czynniki:

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00