Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 03.06.2008, sygn. IBPP2/443-245/08/JCi (KAN-2715/03/08/KAN-5488/05/08), Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPP2/443-245/08/JCi (KAN-2715/03/08/KAN-5488/05/08)
Czy na gruncie obecnie obowiązującego przepisu zawartego w art. 88 ust. 3a pkt 2 ustawy o podatku od towarów i usług, dopuszczalne jest odliczenie przez Wnioskodawcę, w sytuacji w jakiej się znajduje obecnie, podatku VAT z tytułu świadczonych usług marketingowych, czy premie pieniężne są usługą i czy będą stanowiły czynność, która podlega VAT?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770) Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Pana X, przedstawione we wniosku z dnia 7 marca 2008r. (data wpływu 13 marca 2008r.), uzupełnionym pismem z dnia 26 maja 2008r. (data wpływu 29 maja 2008r.), o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie dopuszczalności odliczenia przez Wnioskodawcę podatku VAT z tytułu świadczonych usług marketingowych oraz określenia czy premie pieniężne są usługą podlegającą VAT - jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 13 marca 2008r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie dopuszczalności odliczenia przez Wnioskodawcę podatku VAT z tytułu świadczonych usług marketingowych oraz określenia czy premie pieniężne są usługą podlegającą VAT.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right