Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 29.05.2008, sygn. IBPP2/443-210/08/JCi (KAN-2452/03/08/KAN-4424/04/08), Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPP2/443-210/08/JCi (KAN-2452/03/08/KAN-4424/04/08)
W związku z zakwestionowaniem tych faktur przez odbiorców Wnioskodawca ma wątpliwość, czy przedstawione postępowanie jest prawidłowe, tzn. czy ww. usługi są opodatkowane czy też, jak sugerują kontrahenci, należy wystawić notę obciążeniową, ponieważ jest to czynność zwolniona z VAT?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770) Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółdzielni, przedstawione we wniosku z dnia 7 marca 2008r. (data wpływu 10 marca 2008r.), uzupełnionym pismem z dnia 23 kwietnia 2008r. (data wpływu 29 kwietnia 2008r.), o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania usług marketingowych - jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 10 marca 2008r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania usług marketingowych.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right