Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 28.10.2008, sygn. ITPP1/443-673a/08/KM, Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy, sygn. ITPP1/443-673a/08/KM
Czy od dnia 1 czerwca 2005 roku przekazanie i zużycie towarów należących do przedsiębiorstwa spółki w przypadkach opisanych wyżej tj. w sytuacjach, gdy dane przekazanie bądź zużycie dokonywane jest na cele związane z prowadzonym przez spółkę przedsiębiorstwem, jeżeli spółce przysługiwało prawo do odliczenia podatku naliczonego z tytułu tych czynności stanowi dostawę i podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usługW jaki sposób należy skorygować - zdaniem Wnioskodawcy - niesłusznie wystawione po dniu 1 czerwca 2005 r., w trybie art. 106 ust. 7 ustawy tytułem dokonanych nieodpłatnych wydań towarów na cele związane z prowadzonym przez Spółkę przedsiębiorstwem, faktury wewnętrzne, które następnie zostały ujęte w składanych deklaracjach VAT-7 i jaki będzie właściwy okres podatkowy do rozliczenia dokonanych korekt nienależnego podatku
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 4 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770) Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki przedstawione we wniosku z dnia 22 lipca 2008 r. (data wpływu 28 lipca 2008 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnego przekazania towarów (wyrobów własnych i firm zewnętrznych, nagród, prezentów) w celach reklamowych - jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 28 lipca 2008 r. został złożony wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnego przekazania towarów (wyrobów własnych i firm zewnętrznych, nagród, prezentów) w celach reklamowych.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right