Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 29.11.2007, sygn. IP-PB3-423-161/07-2/MŚ, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IP-PB3-423-161/07-2/MŚ
W każdym wypadku wydatki poniesione na zakup materiałów opatrzonych w logo Spółki będą stanowiły koszty uzyskania przychodów w oparciu o przepis art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia 29.08.2007r. (data wpływu 03.09.2007r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie uznania zakupu materiałów oznaczonych logo X lub nazwą firmy C , jako wydatku na cele reklamy, stanowiącego koszty uzyskania przychodów w rozumieniu ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych - jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 03.09.2007r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie uznania zakupu materiałów oznaczonych logo X lub nazwą firmy C, jako wydatku na cele reklamy, stanowiącego koszty uzyskania przychodów w rozumieniu ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych.