Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 23.10.2007, sygn. ILPB3/423-33/07-2/MC, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPB3/423-33/07-2/MC
Czy koszty gadżetów wydawanych przez Spółkę zleceniobiorcom i agentom prowadzącym pozarolniczą działalność gospodarczą, rekrutowanym potencjalnym współpracownikom oraz klientom, którzy zawarli już umowę ubezpieczeniową za pośrednictwem Spółki są dla Spółki kosztem stanowiącym koszty uzyskania przychodów, o których mowa w art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 6 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki Akcyjnej D. F. G., przedstawione we wniosku z dnia 02.08.2007 r. (data wpływu 06.08.2007 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie kosztów uzyskania przychodów