Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 17.10.2007, sygn. ILPB1/415-31/07-2/AMN, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPB1/415-31/07-2/AMN
W którym miesiącu powinniśmy zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wynagrodzenie pracowników za pracę oraz składki na ubezpieczenie społeczne, jeżeli listy płac sporządzane są w ostatnim dniu miesiąca, którego dotyczą a pieniądze z konta firmy na konta pracowników przelewane są w pierwszych dniach następnego miesiąca. Powyższe koszty powinniśmy zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów w miesiącu, którego dotyczą, czy w miesiącu wypłaty tj. w miesiącu następnym.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 6 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Pana B. H., przedstawione we wniosku z dnia 6 sierpnia 2007r. (data wpływu 8 sierpnia 2007r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie kosztów uzyskania przychodów
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right