Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 25.01.2007, sygn. PB/415/KA/5/2007, Urząd Skarbowy w Goleniowie, sygn. PB/415/KA/5/2007

Czy sporządzenie protokołów likwidacyjnych odnośnie art. spozywczych, których termin przydatności do spożycia upłynął, jest wystarczającym dokumentem potwierdzającym straty w towarach?

Pytanie podatnika

Zgodnie z art. 14a § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa, (Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60) stosownie do swojej właściwości naczelnik urzędu skarbowego, naczelnik urzędu celnego lub wójt, burmistrz (prezydent miasta), starosta lub marszałek województwa na pisemny wniosek podatnika, płatnika lub inkasenta mają obowiązek udzielić pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego w ich indywidualnych sprawach, w których nie toczy się postępowanie podatkowe lub kontrola podatkowa albo postępowanie przed sądem administracyjnym.

po rozpatrzeniu wniosku Podatniczki, zamieszkałej w X z dnia 09 listopada 2006 r. o udzielenie interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego stwierdza, iż przedstawione w zapytaniu stanowisko wnioskodawcy, dotyczące sporządzania protokołów likwidacyjnych odnośnie artykułów spożywczych, których termin przydatności do spożycia upłynął

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00