Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 20.06.2007, sygn. PO-II/423/31/BŚ/07, Podlaski Urząd Skarbowy, sygn. PO-II/423/31/BŚ/07

Czy koszty organizacji XXX można uznać za reklamę?

Pytanie podatnika

Wnioskiem z 18.05.2007 r. Spółdzielnia zwróciła się z prośbą o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych w odniesieniu do następującego stanu faktycznego: Spółdzielnia ponosi koszty związane z organizacją imprezy o nazwie XXX. Impreza ta ma charakter ogólnopolski i tym samym nieograniczony zasięg (gromadzi kilka tysięcy osób). Podczas jej trwania odbywają się m.in. występy zespołów, konkursy z nagrodami (w tym konkurs w piciu mleka). Impreza jest ukierunkowana na promocję spożycia mleka i artykułów nabiałowych. W czasie XXX przekazywane są informacje o wyrobach i cały czas podkreślane są zalety produkowanych przez nią wyrobów. Na terenie obiektu, gdzie odbywa się impreza umieszczone są plakaty, znaki firmowe Spółdzielni. Na odzieży osób prowadzących i obsługujących XXX również umieszczane są znaki firmowe X. W ramach imprezy rozdawane są nagrody produkty Spółdzielni, katalogi i materiały informacyjne.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00