Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 27.04.2007, sygn. PD I 415/1/75-29/07, Urząd Skarbowy Wrocław-Krzyki, sygn. PD I 415/1/75-29/07

We wniosku podatnik pyta czy zakup uszkodzonych drukarek stanowi koszt firmy oraz czy sprzedaż niepotrzebnych części z tych drukarek do punktu skupu surowców wtórnych oraz złomu stanowi przychód z prowadzonej działalności gospodarczej.

Pytanie podatnika

POSTANOWIENIE

Na podstawie art. 14a § 1 i § 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (jednolity tekst z 2005 roku Dz. U. Nr 8, poz. 60 ze zmian.), Naczelnik Urzędu Skarbowego Wrocław Fabryczna stwierdza, że stanowisko Pana przedstawione we wniosku z dnia 28.02.2007 r. (wpływ 28.02.2007 r.) o udzielenie interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej ujęcia w kosztach uzyskania przychodu wydatków poniesionych na zakup wadliwych drukarek oraz ujęcia w przychodach sprzedaży niepotrzebnych części z tych drukarek do punktu skupu surowców wtórnych oraz złomu jest prawidłowe.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00