Interpretacja
Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 24.09.2007, sygn. PD.423-53b/07, Lubelski Urząd Skarbowy, sygn. PD.423-53b/07
Czy wręczanie kontrahentom oraz klientom indywidualnym gadżetów opatrzonych logo firmy, może stanowić reprezentację w rozumieniu art. 16 ust. 1 pkt 28 updop, a jeśli tak, to w jakich okolicznościach?
P O S T A N O W I E N I E
Działając na podstawie art. 14a § 1 i § 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005 r. nr 8, poz. 60 z późn. zm. ) Naczelnik Lubelskiego Urzędu Skarbowego w Lublinie po rozpatrzeniu wniosku Spółki z dnia 28 czerwca 2007 r. nr NG/3556/07 w sprawie udzielenia interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego, w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych, w kwestii zaliczenia wydatków na nabycie gadżetów opatrzonych w logo firmy, przekazanych nieodpłatnie kontrahentom oraz klientom indywidualnym, do wydatków na reprezentację - stwierdza, iż przedstawione we wniosku stanowisko jest