insert_drive_file
Interpretacja
Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 27.08.2007, sygn. ŁUS-II-2-423/203/07/AT, Łódzki Urząd Skarbowy, sygn. ŁUS-II-2-423/203/07/AT
Czy wydatki poniesione na zakup gadżetów reklamowych takich jak np. kurtki, czapki, portfele, kalendarze, pamięć USB, parasole, ręczniki i tym podobnych upominków, oznakowanych logo Spółki, które następnie są nieodpłatnie, przy okazji targów, szkoleń produktowych, spotkań handlowych a także świąt Bożego Narodzenia czy Wielkanocnych, przekazywane:* dystrybutorom produktów Spółki (czyli bezpośrednim klientom)* wykonawcom robót budowlanych (klientom dystrybutorów)* architektom, którzy nie są klientami ani Spółki ani dystrybutorów, ale mają wpływ na ich decyzje zakupowe poprzez wskazanie w swoich projektach architektonicznych materiałów budowlanych, z których mają być one realizowanemożna zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów.
Pozostało 86% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu