Interpretacja
Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 12.01.2007, sygn. ŁUS-II-2-423/176/06/JB, Łódzki Urząd Skarbowy, sygn. ŁUS-II-2-423/176/06/JB
Dotyczy zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków poniesionych na świadczenie usług promocji i reklamy w ramach wsparcia sprzedaży produktów swoich usługobiorców.
Naczelnik Łódzkiego Urzędu Skarbowego w Łodzi na podstawie art. 14a § 1 i 4 ustawy z dnia 29.08.1997r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.), po rozpatrzeniu wniosku o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w sprawie zaliczenia wydatków poniesionych na świadczenie usług promocji i reklamy w ramach wsparcia sprzedaży produktów swoich usługobiorców do kosztów uzyskania przychodów Spółki w świetle art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 15.02.1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2000 r. Nr 54, poz. 654 ze zm.)uznaje za prawidłowe stanowisko przedstawione we wniosku.