Interpretacja
Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 17.07.2007, sygn. 1472/ROP1/423229/07/KUKM, Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie, sygn. 1472/ROP1/423229/07/KUKM
Czy wydatki związane z opisanym powyżej działaniami reklamowymi promującymi usługi Spółki, w tym w szczególności umieszczanie logo firmy, logo grupy usług lub logo poszczególnych usług Spółki na banerach reklamowych czy też drobnych upominkach rozdawanych graczom i kontrahentom, mogą być zaliczone do kosztów uzyskania przychodów, jako działania reklamowe ponoszone w celu uzyskania lub zabezpieczenia źródła przychodów?
P O S T A N O W I E N I E
Na podstawie art. 14 a § 4 w związku z art. 14 a § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005 r. Nr 8 poz. 60 ze zm.) po rozpatrzeniu wniosku z dnia 19 czerwca 2007 r. (z datą wpływu do tutejszego Urzędu w dniu 21 czerwca 2007 r.), w sprawie udzielenia pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie podatnika w przedmiocie podatku dochodowego od osób prawnych Naczelnik Drugiego Mazowieckiego Urzędu Skarbowego w Warszawie
postanawia
uznać stanowisko Spółki za prawidłowe.