Interpretacja
Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 11.07.2007, sygn. 1473/931/KDO/423/52/07/EK, Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu, sygn. 1473/931/KDO/423/52/07/EK
1.Czy zgodnie ze zmianami ustawy o podatku dochodowego od osób prawnych, wydanie klientom kalendarzy oraz innych upominków (np.: długopisy, pióra, notesy, kamizelki ostrzegawcze, torby) z uwidocznionym logo Spółki jest kosztem uzyskania przychodu jako reklama?2.Czy za moment poniesienia kosztu, w przypadku zakupów dokonanychpo 01-01-2007, uznaje się nabycie reklamowych gadżetów czy też moment ich wydania klientom?3.Czy w przypadku wydania klientowi materiału reklamowego, nabytegoi przyjętego na magazyn materiałów reklamowych przed 01-01-2007za moment poniesienia koszu uważa się datę wydania ?
POSTANOWIENIE
Na podstawie art. 14a § 1 i 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2005r, Nr 8, poz. 60 ze zm.) po rozpatrzeniu wniosku Spółki z o. o. z miesiąca kwietnia 2007r. żądającego udzielenia pisemnej interpretacji w zakresie stosowania przepisów prawa podatkowego.
Naczelnik Trzeciego Mazowieckiego Urzędu Skarbowego w Radomiu stwierdza, że stanowisko wnioskodawcy podane we wniosku jest nieprawidłowe.
Firma przedstawiła we wniosku następujący stan faktyczny:
Spółka zajmuje się sprzedażą wysokozaawansowanych technologicznie systemów rur dla ciepłownictwa i transportu paliw oraz jest producentem muf elektrycznie zgrzewanych -Ewelcon, służących do izolowania złączy preizolowanych rurociągów ciepłowniczych.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right