Interpretacja
Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 13.07.2007, sygn. PUS.I/423/41/07, Podkarpacki Urząd Skarbowy, sygn. PUS.I/423/41/07
Czy wydatki na przekazywane swoim kontrahentom upominki o charakterze reklamowym stanowią koszty uzyskania przychodów Spółki?
Działając na podstawie art. 14a § 1 i § 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (tekst jednolity z 2005 r. Dz. U. Nr 8 poz. 60 z późniejszymi zmianami) w związku z art. 4 ust. 1 i art. 7 ustawy z dnia 16.11.2006 r. o zmianie ustawy Ordynacja podatkowa oraz o zmianie niektórych innych ustaw (Dz. U. Nr 217, poz. 1590) oraz art. 15 ust. 1 pkt 1, art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy z dnia 15.02.1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (tekst jednolity z 2000 r. Dz. U. Nr 54, poz. 654 z późniejszymi zmianami) - Naczelnik Podkarpackiego Urzędu Skarbowego w Rzeszowie, po rozpatrzeniu wniosku Spółki z dnia 8.05.2007 r., znak DF/4305/2007 (wpływ do tut. Urzędu w dniu 9.05.2007 r.), o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego w jej indywidualnej sprawie dotyczącej uznania, czy wydatki na przekazywane swoim kontrahentom upominki o charakterze reklamowym (portfele, smycze, koszulki, czapeczki, scyzoryki, długopisy, pióra, butelki alkoholu) z wytłoczonym logo, nazwą, sloganem reklamowym Spółki, stanowią koszt uzyskania przychodów Spółki