Interpretacja
Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 17.05.2007, sygn. PUS.I/423/38/07, Podkarpacki Urząd Skarbowy, sygn. PUS.I/423/38/07
Czy przekazywane klientom towary z logo spółki można uznać za koszty reklamy które w świetle prawa podatkowego od 01.01.2007 r. mogą być zaliczane do kosztów uzyskania przychodu w pełnej wysokości?
Działając na podstawie art. 14a §1 i §4 ustawy z dnia 29.08.1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. z 2005 r. Dz. U. Nr 8, poz. 60 z późn. zm.) oraz art. 15 ust. 1 i art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy z dnia 15.02.1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (t.j. z 2000 r. Dz.U. Nr 54, poz. 654 z późn. zm) po rozpatrzeniu wniosku R. Sp. z o.o., z dnia 19.03.2007 r. (data wpływu do tut. Urzędu 23.04.2007 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów podatkowych w zakresie uznania przekazywanych klientom towarów z logo firmy jako kosztów reklamy zaliczanych do kosztów uzyskania przychodów Naczelnik Podkarpackiego Urzędu Skarbowego w Rzeszowie