Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 17.05.2007, sygn. PUS.I/423/24/07, Podkarpacki Urząd Skarbowy, sygn. PUS.I/423/24/07

Czy w/w działania spółki są kosztami reklamy będącymi w całości kosztami uzyskania przychodu?

Pytanie podatnika

Działając na podstawie art. 14a §1 i §4 ustawy z dnia 29.08.1997 r. Ordynacja podatkowa (tekst jednolity z 2005 r. Dz. U. Nr 8, poz. 60 z późn. zm.) oraz art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 15.02.1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (tekst jednolity z 2000r. Dz.U. Nr 54, poz. 654 z późn. zm) po rozpatrzeniu wniosku Spółki z o.o. G., z dnia 01.03.2007 r. (data wpływu do tut. Urzędu 07.03.2007 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w zakresie zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków poniesionych na reklamę Naczelnik Podkarpackiego Urzędu Skarbowego w Rzeszowie

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00