Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 27.06.2006, sygn. RO-ZV/415/PDOF-253/333/US/06, Pierwszy Urząd Skarbowy w Białymstoku, sygn. RO-ZV/415/PDOF-253/333/US/06

czy w przypadku prowadzenia przedsiębiorstwa wielozakłądowego istnieje możliwość podziału jednej faktury zakupu na dwa punkty sprzedaży poprzez sporządzenie dowodu WZ?

Pytanie podatnika

Naczelnik Pierwszego Urzędu Skarbowego w Białymstoku, działając na podstawie art. 14a § 1 i § 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (tekst jednolity z 2005 r. Dz.U. Nr 8, poz. 60 ze zm.), po rozpatrzeniu wniosku z dnia 12.05.2006 r. stwierdza, że obowiązek sporządzania dowodów przesunięć nie dotyczy podatnika, który prowadzi wspólna księgę przychodów i rozchodów dla dwóch punktów sprzedaży, a zakupione towary rozdysponowuje do poszczególnych punktów sprzedaży z siedziby firmy.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00