Interpretacja
Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 17.02.2006, sygn. PD I 415/1/124-115/05, Urząd Skarbowy Wrocław-Fabryczna, sygn. PD I 415/1/124-115/05
Wnioskodawca umieszcza reklamę swojej firmy na ogólnie dostępnej stronie internetowej. Powyższa reklama zgodnie ze stanowiskiem podatnika zawiera ogólne informacje dotyczące działalności handlowej wnioskodawcy w oparciu o oferowany produkt sprzedażowy. Podatnik twierdzi, że poprzez fakt umieszczenia na stronie internetowej staje się ona reklamą publiczną. Jak zaznacza podatnik umieszczenie reklamy jest bezpłatne. Każdy internauta, który trafi na tą stronę może zwrócić się drogą e-mailową, za pomocą poczty, faksu lub telefonu o przekazanie informacji dodatkowych tj. katalogów, cenników, materiałów informacyjnych w postaci kart katalogowych itp.. Podatnik pyta, czy środki finansowe, jakie przeznacza na wytworzenie ww. katalogów i cenników (ksero, ksero kolor, bindowanie), oraz ewentualne koszty ich dostarczenia do zainteresowanego odbiorcy może traktować jako kontynuację reklamy publicznej i czy koszty wytworzenia stanowią koszt reklamy publicznej tj. czy są zaliczone do kosztów uzyskania przychodów w pełnej wysokości.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right