Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 13.10.2006, sygn. ZD/4061-183/1/06, Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu, sygn. ZD/4061-183/1/06

Spółka złożyła zapytanie, w którym momencie koszty usług reklamowych obejmujące koszty produkcji filmu należy zakwalifikować do kosztów uzyskania przychodów w rozumieniu przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych w momencie poniesienia tych kosztów, czy też dopiero w momencie emisji filmu w telewizji?

Pytanie podatnika

Wniosek Spółki o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego wpłynął do organu podatkowego w dniu 2.08.2006r. Z uwagi na wezwanie organu podatkowego, Wnioskująca wystosowała uzupełnienie wniosku, które wpłynęło do organu podatkowego w dniu 22.08.2006r.

W powyższych pismach Podatnik przedstawia następujący stan faktyczny:

Wnioskująca prowadzi różnorodne akcje reklamowe w celu promowania swoich wyrobów. Jedną z form reklamy jest emisja filmów reklamowych w telewizji. Aby doszło do emisji filmu Podatnik musi wcześniej ponieść koszty produkcji takiego filmu, np. koszty scenariusza, wynagrodzenia aktorów, reżysera, scenografii, itp. Wnioskująca zleca jednemu podmiotowi kompleksową realizację filmów reklamowych. Podmiot ten wystawia zaś Wnioskującej faktury za świadczone usługi reklamowe. W momencie produkcji filmu reklamowego nie są znane jeszcze terminy jego emisji.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00