Interpretacja
Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 17.10.2006, sygn. DF/415-1043/06/FD, Trzeci Urząd Skarbowy w Gdańsku, sygn. DF/415-1043/06/FD
Jak prawidłowo zakwalifikować wydatki ponoszone przez spółkę na remont i modernizaję budynku biurowego?
Postanowienie
Na podstawie art. 14a §1 i §4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku - Ordynacja podatkowa (jednolity tekst: Dz. U. z 2005 roku Nr 8, poz. 60 ze zm.) po rozpatrzeniu wniosku Pana X NIP: ...zam. ..., z dnia 19.07.2006 roku przesłanego za pośrednictwem Naczelnika Pierwszego Urzędu Skarbowego w Gdańsku (data wpływu do tut. Urzędu: 28.07.2006 roku) o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego w sprawie prawidłowego zakwalifikowania wydatków ponoszonych przez spółkę na remont i modernizację budynku biurowego stwierdzam, że
stanowisko przedstawione w powyższym wniosku jest prawidłowe w odniesieniu do opisanego stanu faktycznego.
Uzasadnienie
Zgodnie z przedstawionym stanem faktycznym podatnik prowadzi działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej. W kwietniu 2005 roku s.c. Y nabyła pięciokondygnacyjny budynek biurowy o powierzchni użytkowej 1.850,82 m2 i z tym dniem przyjęła go do ewidencji środków trwałych. Budynek wybudowano w 1970 roku. Do 2005 roku w budynku nie wykonywano żadnych prac remontowych. Wszystkie elementy wykończenia wewnętrznego budynku zostały zużyte i kwalifikują się do remontu. Konstrukcja budynku jest w zadowalającym stanie technicznym. Stan instalacji i elementów wykończenia budynku jest bardzo zły. Dalsze ich użytkowanie zagraża bezpieczeństwu osób przebywających w budynku i jego otoczeniu. Obiekt ten z uwagi na zły stan techniczny jest aktualnie remontowany celem poprawy warunków najmu (działalność spółki polega na wynajmie nieruchomości).
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right