Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 22.06.2006, sygn. US.I-423/2/2006, Urząd Skarbowy w Zduńskiej Woli, sygn. US.I-423/2/2006

Czy można do kosztów uzyskania przychodu w roku 2005 zaliczyć koszty związane z usuwaniem skutków kolizji drogowej ? Koszty te obejmują koszty naprawy ciągnika i naczepy oraz koszty związane ze sprzątaniem (ładunku i sprzętu) drogi, zabezpieczeniem nawierzchni drogi przez niemiecką straż pożarną oraz raty leasingowej w miesiącu kiedy ciągnik był remontowany.

Pytanie podatnika

W dniu 29.03.2006 r. do Naczelnika Urzędu Skarbowego w Zduńskiej Woli wpłynął wniosek o udzielenie interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego (uzupełniony przez podatnika w dniach 02.06.2006 r. i 09.06.2006 r.) dotyczący możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodu w roku 2005 kosztów związanych z usuwaniem skutków kolizji drogowej. Koszty te obejmowały koszty naprawy ciągnika i naczepy oraz koszty związane ze sprzatąniem (ładunku i sprzętu) drogi, zabezpieczeniem nawierzchni drogi przez niemiecką straż pożarną oraz raty leasingowej w miesiącu, w którym ciągnik był remontowany ?

/>
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00