insert_drive_file
Interpretacja
Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 18.07.2006, sygn. I USB II/423/6/06, Pierwszy Urząd Skarbowy Łódź-Bałuty, sygn. I USB II/423/6/06
Czy stanowią koszt uzyskania przychodów w ramach reprezentacji i reklamy do wysokości 0,25% przychodu:koszty poczęstunku klientów Spółki z o. o. , w tym poczęstunku winem podczas psotkania jubileuszowego Spółki,koszty upominków wręczanych kooperantom Spółki, w ramach działalności promocyjnej, w tym również wysoko-gatunkowego unikatowego na rynku polskim wina.
Pytanie podatnika
Naczelnik Pierwszego Urzędu Skarbowego Łódź-Bałuty, działając na podstawie przepisów:
- art. 216, art. 217 i art. 14a § 1 i § 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja Podatkowa (Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 ze zm.), stanowisko "X" sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi przy ul. Y, przedstawione w piśmie z dnia 17 maja 2006r, w zakresie uznania za koszt uzyskania przychodów w ramach reprezentacji i reklamy do wysokości 0,25% przychodu:
Pozostało 87% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu