Interpretacja
Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 13.07.2006, sygn. I USB I-2/415-52/06, Pierwszy Urząd Skarbowy Łódź-Bałuty, sygn. I USB I-2/415-52/06
Podatnik podpisał umowę z Powiatowym Urzędem Pracy w X o jednorazowe przyznanie z Funduszu Pracy środków na rozpoczęcie działąlności gospodarczej. Na podstawie ww. umowy zobowiązał się do wykorzystania przyznanych środków przed datą rozpoczęcia działąlności gospodarczej, tj. przed dniem 22.04.2006 r. Do tego czasu Wnioskodawca dopełnił wszystkich czynności względem organu podatkowego tzn. złożył zgłoszenie aktualizacyjne NIP-1 i zawiadomił naczelnika tutejszego organu podatkowego o zaprowadzeniu podatkowej księgi przychodów i rozchodów.W okresie od 27.03.2006 r. do 21.04.2006 r. podatnik dokonał zakupu:a) towarów handlowych, ujętych w remanencie początkowym sporządzonym na dzień rozpoczęcia działąlności gospodarczej,b)składników wyposażenia, które Podatnik wykorzytuje w działalności gospodarczej,c)materiałów zużytych w związku z przygotowaniem lokalu do rozpoczęcia działalności gospodarczej takich jak: wkręty, kołki rozporowe, emalia do malowania, materiały do namalowania szyldu na elewacji budynku. Wszystkie wydatki udokumentowane są fakturami VAT.W powyższym stanie faktycznym Wnioskodawca pyta, czy poniesione wydatki związane z rozpoczęciem działalności gospodarczej mogą być zaliczone do kosztów uzyskania przychodów w rozumieniu przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right