Interpretacja
Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 05.06.2006, sygn. ŁUS II-2-423/48/06/AT, Łódzki Urząd Skarbowy, sygn. ŁUS II-2-423/48/06/AT
Czy wydatki poniesione na zorganizowanie akcji promocyjnej wyrobów Spółki (druk ulotek, zakup nagród w postaci bonów, itp.) skierowanej do indywidualnego klienta za pośrednictwem apteki stanowią koszty uzyskania przychodów.
Naczelnik Łódzkiego Urzędu Skarbowego w Łodzi działając na podstawie przepisów art. 14a § 1 i 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60, ze zm.), po rozpatrzeniu wniosku o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania przepisów prawa podatkowego w sprawie zaliczenia wydatków poniesionych na zorganizowanie akcji promocyjnej, w tym wydatków poniesionych na zakup nagrody w postaci bonów towarowych, do kosztów uzyskania przychodów na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2000 r. Nr 54, poz. 654, ze zm.)