Interpretacja
Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 30.05.2006, sygn. 1473/518/WD/423/22/06/JL, Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu, sygn. 1473/518/WD/423/22/06/JL
1.Czy rozdawnictwo oznaczonych logo firmy upominków przekazywanych lekarzom, aptekarzom i hurtownikom Spółka może w całości zaliczyć w koszty reklamy publicznej?2.Czy rozdawnictwo oznaczonych logo firmy bonów YYY Spółka może zaliczyć w koszty reklamy publicznej?3.Czy przekazanie placówkom medycznym świadczeń rzeczowych stanowi koszty uzyskania przychodu jako reprezentacja w ramach limitu 0,25%?4.Czy koszty organizacji spotkań promocyjnych dla lekarzy oraz osób prowadzących obrót produktami leczniczymi stanowią koszty uzyskania przychodu w pełnej wysokości?5.Czy koszt przeprowadzenia akcji dla pacjentów (Białe Tygodnie, Białe Soboty) stanowi koszty uzyskania Spółki w pełnej wysokości jako reklama publiczna?6.Czy koszty sponsoringu w przypadku braku faktury z drugiej strony Spółka może zaliczyć w koszty reklamy publicznej, jeśli z umowy, oświadczeń lub innych dokumentów wynika, iż została wykonana reklama Spółki lub produktu jako świadczenie wzajemne?
Postanowienie
Na podstawie art 14a § 1 i 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2005r Nr 8 poz. 60 ze zm.), po rozpatrzeniu wniosku z lutego .2006r XXX Sp. z o.o., żądającego udzielenia pisemnej interpretacji przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych i ustawy Prawo farmaceutyczne w zakresie: