insert_drive_file
Interpretacja
Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 03.11.2006, sygn. 1473/696/WD/423/86/06/BC, Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu, sygn. 1473/696/WD/423/86/06/BC
Czy zgodnie z powyższym, wydatki takie można potraktować jako koszty na reklamę publiczną nie ograniczone limitem w części 0,25% przychodów i w całości zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów.
Pytanie podatnika
POSTANOWIENIE
Na podstawie art. 14a § 1 i 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r Ordynacja podatkowa ( Dz.U. Z 2005r Nr 8 poz 60 ze zm) po rozpatrzeniu wniosku XXX sp. z o.o z sierpnia 2006r żądającego udzielenia pisemnej interpretacji w zakresie zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków na reklamę nowego produktu
Pozostało 85% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu