Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 03.11.2006, sygn. 1473/696/WD/423/86/06/BC, Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu, sygn. 1473/696/WD/423/86/06/BC

Czy zgodnie z powyższym, wydatki takie można potraktować jako koszty na reklamę publiczną nie ograniczone limitem w części 0,25% przychodów i w całości zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów.

Pytanie podatnika

POSTANOWIENIE

Na podstawie art. 14a § 1 i 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r Ordynacja podatkowa ( Dz.U. Z 2005r Nr 8 poz 60 ze zm) po rozpatrzeniu wniosku XXX sp. z o.o z sierpnia 2006r żądającego udzielenia pisemnej interpretacji w zakresie zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków na reklamę nowego produktu

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00