Interpretacja
Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 30.10.2006, sygn. 1472/RPP1/443-478/06/DMJ, Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie, sygn. 1472/RPP1/443-478/06/DMJ
Ograniczenie wynikające z art. 88 ust. 1 pkt 2 ustawy o podatku od towarów i usług nie ma zastosowania do wydatków na reklamę i reprezentację o charakterze niepublicznym, pomimo, że ich koszty nie zostały odliczone w kalkulacji podatku dochodowego ze względu na przekroczenie limitu 0,25%. Spółka zwraca się o potwierdzenie swojego stanowiska.
POSTANOWIENIE
W odpowiedzi na zapytanie sformułowane we wniosku z dnia 31 lipca 2006 r. (data wpływu do tutejszego Urzędu 31 lipca 2006 r.) dotyczące stosowania przepisów ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2004 r., Nr 54, poz. 535 z późn. zm.), działając w trybie art. 14a § 4 w związku z art. 14a § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (tekst jedn. Dz. U. z 2005 r., Nr 8, poz. 60 z późn. zm.), Naczelnik Drugiego Mazowieckiego Urzędu Skarbowego w Warszawie
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right