Interpretacja
Decyzja w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 20.10.2006, sygn. 1401/PH-I/4407/14-152/05/AŁ, Izba Skarbowa w Warszawie, sygn. 1401/PH-I/4407/14-152/05/AŁ
W ramach prowadzonej akcji reklamowo - marketingowej skierowanej do kontrahentów, w tym do placówek medycznych (np. szpitali, gabinetów lekarskich, przychodni medycznych), zamierza przekazać upominki w postaci usług obcych, np. usług remontowych. Usługa remontowa wykonywana będzie na rzecz współpracujących placówek medycznych, przy czym nabywcą usługi będzie Strona i na nią firma remontowo - budowlana wystawi fakturę za usługę. Spółka ma wątpliwości, czy po jej stronie wystąpi świadczenie podlegające opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług, w związku z finansowaniem usług obcych wykonywanych na rzecz jej kontrahentów?
DECYZJA
Na podstawie art. 233 § 1 pkt 1 w związku z art. 239, art. 14a § 4, art. 14b § 5 pkt 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (tekst jedn. Dz. U. z 2005 r. Nr 8 poz. 60 ze zm.), po rozpatrzeniu zażalenia z dnia 6 października 2005 r., wniesionego przez XXX, na postanowienie Naczelnika Trzeciego Mazowieckiego Urzędu Skarbowego w Radomiu z dnia 27 września 2005 r., nr 1473/WV/443/246/165/2005/GW, w sprawie udzielenia pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right