Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 18.08.2006, sygn. 1472/ROP1/423-192-259/06/AJ, Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie, sygn. 1472/ROP1/423-192-259/06/AJ

Czy Spółka prawidłowo postępuje dokonując rozliczenia straty utraconych samochodów w związku z ich przywłaszczeniem na podst. protokołu likwidacyjnego sporządzonego w oparciu o dokumenty z przeprowadzonych czynności prawnych oraz faktycznych mających na celu odzyskanie przedmiotu? Czy z punktu widzenia prawidłowego udokumentowania straty wystarczające jest posiadanie wszystkich dokumentow potw. utratę śr. trwałego przez Sp.?

Pytanie podatnika

P O S T A N O W I E N I E


Na podstawie art. 14a § 4 w związku z art. 14a § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005 r. Nr 8 poz. 60 ze zm.) Naczelnik Drugiego Mazowieckiego Urzędu Skarbowego w Warszawie udzielając pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego w przedmiocie podatku dochodowego od osób prawnych w indywidualnej sprawie Podatnika przedstawionej w piśmie z dnia 26.05.2006 r. (data wpływu do tut. Urzędu 02.06.2006 r.)


postanawia


uznać stanowisko Podatnika za prawidłowe w zakresie pytań nr 1 i 3.


U Z A S A D N I E N I E

Zgodnie ze stanem faktycznym podanym we wniosku podstawowym przedmiotem działalności Podatnika ("Spółki") jest finansowanie umów leasingu samochodów, o których mowa w art. 17b ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych. Spółka dla celów rozliczeń podatkowych dokonuje amortyzacji samochodów będących przedmiotem takich umów.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00