Interpretacja
Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 22.06.2006, sygn. 1472/ROP1/423-155/198/06/MC, Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie, sygn. 1472/ROP1/423-155/198/06/MC
Czy poniesione przez Spółkę wydatki dotyczące usług takich jak: testowanie nowych produktów, usługi marketingowe, reklamowe, logistyczne, promocyjne, pośrednictwa handlowego oraz inne mające na celu intensyfikację sprzedaży, świadczonych przez odbiorcę towarów oraz usług świadczonych przez dystrybutora są kosztem uzyskania przychodu?
P O S T A N O W I E N I E
Na podstawie art. 14a § 4 w związku z art. 14a § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) Naczelnik Drugiego Mazowieckiego Urzędu Skarbowego w Warszawie, udzielając pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych w indywidualnej sprawie Podatnika, przedstawionej w piśmie z dnia 8 maja 2006 r. (z datą wpływu do tutejszego Urzędu w dniu 8 maja 2006 r.)
p o s t a n a w i a
uznać stanowisko Spółki w zakresie kwalifikowania do kosztów uzyskania przychodów wydatków dotyczących wypłat procentowo określonego wynagrodzenia za osiągnięcie określonego progu obrotów, opłat za zwiększenie obrotów i wzrost przychodów Spółki w związku ze współpracą z marketami oraz kwot pieniężnych, na warunkach określonych w piśmie Podatnika, za prawidłowe.