Interpretacja
Decyzja w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 09.06.2006, sygn. 1401/PD-4230Z-45/06/JM, Izba Skarbowa w Warszawie, sygn. 1401/PD-4230Z-45/06/JM
Czy wydatki dotyczące zakupu artykułów spożywczych należy traktować jako wydatki na reprezentację i reklamę i można je zaliczać do kosztów tylko do wysokości 0,25 % przychodów (art. 16 ust. 1 pkt 28 updop) , czy można je w całości traktować jako koszty uzyskania przychodów?
D E C Y Z J A
Na podstawie art. 233 i art. 239 w związku z art. 14b § 5 pkt 1 ustawy Ordynacja podatkowa Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie po rozpatrzeniu zażalenia z dnia 11.04.2006 r. "A" Sp. z o.o. wniesionego na postanowienie Naczelnika Urzędu Skarbowego Warszawa - Mokotów z dnia 22.03.2006 r., Nr 1433/NG/423/787/06/AG w sprawie udzielenia pisemnej informacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego w indywidualnej sprawie Spółki w przedmiocie podatku dochodowego od osób prawnych
orzeka:
- odmówić zmiany postanowienia Naczelnika Urzędu Skarbowego Warszawa- Mokotów i uznać stanowisko Spółki zawarte we wniosku za nieprawidłowe.