Interpretacja
Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 12.04.2006, sygn. 1471/DPD2/423-10/06/AB, Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie, sygn. 1471/DPD2/423-10/06/AB
czy wydatki poniesione przez Spółkę na organizację programów lojalnościowych (sprzedaży premiowych), konkursów, loterii promocyjnych stanowią dla niej koszty uzyskania przychodów w rozumieniu art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych i mogą zostać zaliczone do kosztów uzyskania przychodów w pełnej wysokości.
Na podstawie art. 14 a § 4 w zw. z § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (tj. Dz.U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 ze zm.), po rozpatrzeniu wniosku X Sp. z o.o. z dnia 19 stycznia 2006r. (data wpływu do Urzędu 20.01.2006r.) o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego, Naczelnik Pierwszego Mazowieckiego Urzędu Skarbowego w Warszawie - biorąc pod uwagę przedstawiony stan faktyczny oraz stan prawny